torsdag, februari 12, 2009

My Perfect Life.....

Häromdagen satt jag och zappade lite i en reklampaus av programmet jag tittade på, och hamnade i Victoria Silvstedt - My Perfect Life på 5:an....
Tror jag glodde typ 2 minuter innan jag va tvungen att ta bort skiten...!
Jag menar seriöst... Va fan är det för jäkla fel på den där blondinen...???
Har silikonet i brösten och läpparna knockat ut hennes hjärnceller eller va är det frågan om...?
Eller är hon verkligen så fruktansvärt blåst på riktigt???!
I detta här avsnittet jag hamnade i besökte hon tydligen föräldrahemmet här i Sverige...
Hon och hennes assistent (som om hon inte hade klarat av att åka hem till Sverige utan att ha hjälpen med sig...? Öhh....) hyrde en bil från flygplatsen och körde hem till Bollnäs och då sitter knäppisen och förklarar (på engelska då såklart.....) att hon inte kört bil i Sverige på jättelänge så hon har glömt alla lagar och regler och visste inte om man fick lov att ha helljuset på eller inte.....
???????????????
Citat: Oh they are all flashing their lights at me... I have my high beam on, am I blinding them???
Öhh, kanske bruttan....!
Ögonblicket därefter skriker hon ut till övriga bilister; I'm sorry, I'm a foreigner!
Förlåt mig en liten sekund, men ÄR DU INTE FRÅN SVERIGE ELLER??????!!......
Lilla Vickan är det inte i USA du är utlänning och inte hemma i Sverige.......???
Sen kommer dom hem till hemmet och dom älskade föräldrarna, och hon pratar engelska med dom!!!...???
Öhm ursäkta mig men va vi inte i Sverige hos dina SVENSKA föräldrar....????
Blåsta pinsamma bimbo......
När sen assistenten kom fram till mamman för att få veta vilka ingredienser som krävdes inför middagen så slog jag tillbaka och valde att stå ut med reklampausen på andra kanalen istället......

Inga kommentarer: