onsdag, juli 07, 2010

Operation nyinredning & storstädning :-)

Har lite nya projekt som ska startas nu och under semestern .-)
I måndags fick jag äntligen fixat en ny soffa (höll typ på att ramla igenom den gamla...) så den blev installerad på kvällen... Kan tala om att bära en snortung soffa i 30 graders värme inte precis va världens hit, men det blev bra träning haha.
Tack pappa för hjälpen, och tack Malin och Kim för hjälpen att dumpa den gamla soffgruppen :-D
Med den nya soffan på plats blev jag superinspirerad till att fixa lite ny inredning här hemma... Planer på nya gardiner, lampor, diverse möbler osv och jag tror att det kommer bli kanon när allt är klart :-))
Till råga på allt fick jag lite inspiration till något som inte händer alltför ofta; storstädning av alla hyllor i klädkammaren och förråden...!
Nu jäklar ska här slängas onödiga saker kan jag tala om!
Började så smått igår, men det lär bli ett projekt som fortgår några veckor framåt... Tur man har semester snart så man har gott om tid att greja med det :-))

Fasen va bra detta kommer bli :-D

Inga kommentarer: