söndag, juli 11, 2010

Jobb i tropikerna???

Herregud va det har vart varmt, nä strike that, olidligt varmt att jobba i helgen!!...
Jag har absolut inget emot att vi har fått en strålande sommar med härlig sol och värme, men tro mig när jag säger att det i n t e är skönt att jobba uppe hos oss när det är såhär varmt!...
Just nu jobbar vi inte på en våning, vi jobbar i en bastu.... Man skulle kunna tro att man jobbar nere i tropikerna...
Jag skojar inte när jag säger att vi har det varmare inne än va det är ute...
Idag framförallt har det vart äckligt att jobba... 30 grader ute och vi hade typ 35-40 grader på våningen...utan någon som helst luft....
Det har varit så illa att vi nästintill vart svimfärdiga flertalet gånger.... Trots att man bälar i sig vatten....

Nä, 3 arbetsdagar till, sen är det semester!!!!
Då jävlar ska vi njuta! :-D

Inga kommentarer: