torsdag, mars 18, 2010

Shoppaholic??

Har haft en helt underbar, och intressant, dag :-)
För någon vecka sedan bestämde jag och mamma oss för att ta med oss lilla mormor till Center Syd en dag för att gå i affärer...
Idag va både jag och mamma lediga så vi spikade torsdagen för detta....
Nu vart det ju så att min lilla bil tyckte att den behövde sig ett besök hos bilmekanikern, och ett inte så billigt sådant heller, så fram tills jag fått den fixad får jag inte lov att köra några längre sträckor med den....
Vad göra..?
Ville SÅ gärna komma till Center Syd för att få fixat en ny mobil...
Tur man har en snäll storebror som lånade ut sin bil till oss :-)
Nu kör ju inte han en vanlig bil precis, utan en gammal amerikansk raggarbil som hans sambo inte vågar köra för den är ganska stor för att inte tala om lång....
Ja va fan, tänkte jag, har jag C-kort och klarar av att köra lastbil ska jag väl sjutton kunna köra den här bilen också....
Så vi packade in mormor och rollatorn och begav oss :-)
Hihi, kan säga att vi fick en del blickar och smile när vi kom körandes :-))
Men kul som fan va det!
Vi fick en grym dag på Syd i alla fall =)
Mormor shoppade loss, och för egen del blev det lite mer än jag trott hehe.
Fick äntligen en ny mobil... Övergav faktiskt Samsung den här gången och köpte Sony Ericssons nya mobil; Vivaz i galaxy blue. Hoppas jag kommer känna mig nöjd med den...
Längtar efter att få använda den imorgon :-)
Förutom lite nytt smink blev det även lite kläder, skor, handväska, plånbok och annat välbehövligt ;-)

Tack mamma och mormor för en härlig dag :-))

Mina nya fynd =)
Stövlar, plånbok och väska från Deichmann,
och linne och T-shirt från New Yorker.



Nya mobilen Vivaz. Dock är min helt i galaxy blue :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

TACK SJÄLV LINA FÖR EN HÄRLIG DAG SÄGER MAMMA

Jenny sa...

Ah skor, väska OCH plånbok från mitt jobb, I like!!! ;o)

Lina och Meeko sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lina och Meeko sa...

Japp, jag e en trogen kund till Deichmann =) Massa snygga saker :-))