måndag, mars 01, 2010

Äntligen lite party...

Blev äntligen en liten party-runda i lördags igen...
Tack och lov säger jag bara... Känns som jag inte gjort annat under februari månad än att jobba och på sin höjd besöka gymmet...
Tyckte jag behövde lite omväxling i det sociala umgänget i helgen så det blev en spontanutgång med Linda.
Lönehelg så det va ganska mycket folk ute. Hade kul som fan och dessutom hamnade vi på efterfest... Det va ett tag sen...
Både jag och Linda var dock relativt nyktra så bara att kolla på alla andra fyllos va skitkul haha.

Igår gjorde jag inte många mer knop än att tvätta kan jag säga...
Känns som jag behövde en riktig slappedag igår inför den här arbetsveckan....
Jobbar alla dagar utom torsdag nu, så den här helgen lär det inte hända alltför mycket =)
Men, nästa helg är det tjejkväll med party med Malin och Linda. Ser vi fram emot :-)

1 kommentar:

Malin sa...

Ja, de ser vi fram emot!