fredag, mars 05, 2010

Ny Let's Dance chock....


Fick en liten chock ikväll igen i utröstningen i Let's Dance...
Senast va ju när Tobias och Agneta åkte ur, ikväll åkte en av dem bästa ut; Stefan och Malin...!?
Mot Willy!!!!????
Hallå säger jag bara.... Hur fan gick det där till egentligen?...
Willy kan ju faktiskt trots allt knapp röra på fötterna...
Stefan va en av de allra bästa...
Stackars Tony Irving måste ha fått en svimningsattack när Willy slog ut Stefan... =)
Jag förstår Tony.... Det borde vara dem 4 bästa kvar nu, istället åkte en av de bästa ut och den sämsta fick stanna...
Ganska skamligt...
Visst, Willy är ganska rolig, men han kan fan inte dansa worth a damn...!
Vem sjutton är det som röstar så mycket på gubben??...
Nä, skärpning....
Allt annat än att Willy får åka hem nästa gång är skandal...!

Jag är i alla fall glad över att mina två favoriter är kvar...
Det är dem här två paren jag vill se i finalen; Claudia och Tobbe samt Mattias och Cecilia.
Bägge dessa par dansade kanon :-)
Och den där Tobbe får mer än gärna visa överkroppen fler gånger framöver ;-)
Ja, Mattias också för den delen :-))

Heja Claudia och Mattias!

Foto från TV4

Inga kommentarer: