lördag, juni 21, 2008

Ny dator :-)

Yes!.....
I torsdags eftermiddag va jag nere i Malmö på Net on net och investerade i en ny dator...
Lilla laptopen gick tyvärr inte att laga :-(
Blev faktiskt en stationär dator nu istället....
Oj va kul det är att sitta vid datorn nu ;-)
Snabbt går det också, låååångt ifrån så seg laptopen va hihi.
Liiite större skärm också, 22 tums skärm... Nice :-)

Ja, igår va det midsommarafton ja....
Första midsommarafton på många många år tror jag som jag faktiskt va spik nykter...
Hade ju Indy och tänka på också och dit jag va bjuden hade vart alldeles för långt för honom att gå nu när han inte är riktigt kry, så fick välja alternativet att hålla mig nykter och ta bilen....
Men, gick ingen nöd på mig för det... Va faktiskt ganska skönt att hålla sig nykter... Och bra för Indy...
Dessutom väntar ju Göteborg på mig nu onsdag och torsdag och då lär det väl bli en del öl mm kan jag tro :-)
Längtar som faaan!! :-)

Nu ska jag bara njuta av en ledig helg....
Och leka lite mer med min nya dator :-)

Inga kommentarer: