tisdag, juni 24, 2008

Lugna dagar med kasst väder.....

Haft en grymt lugn helg....
Vart kasst väder hela helgen dessutom, och det påverkade mitt sinne tydligen...
Känt mig helt off hela helgen och igår också faktiskt.... Tung i huvudet å uttråkad...
Så i lördags kände jag inte för ett dugg... Inte ens gå ut och festa...
Så det blev en lugn och skön hemmakväll med Indy...
Va och hyrde lite filmer och satt och mös och käka vindruvor haha.
Blev "National Treasure 2 - book of secrets" som jag såg på bio innan, men gillar den skarpt så ville se den igen :-)
Blev även "Charlie Wilson's war" och "We own the night"...
Charlie Wilson såg jag i söndags, och den va bra... Mycket bra.. Är ju en stor fan av Tom Hanks och brukar gilla hans filmer.... Charlie Wilson är definitivt en film att se...!
"We own the night" vet jag faktiskt inte än..... :-)
Inte hunnit se den ännu hihi.....
Men det blir väl nu i dagarna så... Gillar ju Joaqin Phoenix också och filmen har fått bra omdöme, så jag tror inte det blir nån besvikelse precis :-)

Nu ska jag slappa lite till, sen kolla lite Sex and the city avsnitt på TV :-)

Inga kommentarer: