onsdag, juni 18, 2008

Jävla datorer....

Inte blivit mycket bloggande senaste veckan....
Va full rulle med jobb förra veckan å i helgen har det vart träning + lite utgång i lördags :-)
Igår hände det jag väntat ett bra tag på nu....
Min laptop kraschade.....
Duktigt...
Har klabbat (oj va skånskt hihi) ett bra tag så bara väntade på kraschen....
Så nu är min lilla laptop på lagning hos en av min mammas mans polare...
Blir till att shoppa ny dator på torsdag... Hög tid, lilla laptopen har 6 år på nacken...
Dock inte riktigt bestämt mig för om jag vill ha en ny laptop eller om jag ska köpa en stationär dator istället...
Älskar ju visserligen min lilla laptop, men en stationär dator tar ju inte mycket större plats nuförtiden...
Nåja, få se va det blir...

För tillfället får jag nöja mig med att använda datorn på jobbet lite...
Jobbar natt idag och imorgon sen är man ledig hela midsommarhelgen :-)

Inga kommentarer: