onsdag, juni 11, 2008

Nattugglan vakar...

Mest jobbat nu i dagarna...
Jobbade helgen och just nu är jag inne på min andra natt att jobba här på boendet...
Vart hur pigg som helst både igår natt och nu inatt också.... Ovanligt för min del...
Imorgon (eller ja, idag eller hur man ska säga...) blir det bara till att sova några timmar så man vänder tillbaks dygnet illa kvickt.... Ska jobba kväll torsdag och fredag så...
Är i alla fall ledig hela tre helger nu :-)
Räknar ner till bara 2 veckor tills jag ska upp till Götet igen för att hälsa på lite.. :-)
Ska ha ytterligare lite utvärdering + att det blir Mustasch på Liseberg den 25:e :-)
Ska bli sköj som faaan! ;-)

Har i alla fall ä n t l i g e n fått se även dom 2 första "Rocky"-filmerna....
Bara sett 3-6:an innan.... Så gick äntligen 1:an igår natt och 2:an nu inatt... :-)
Måste ju bara säga att i hela serien är det ju faktiskt bara 5:an som är grymt, emormt, jävla askass....! Alla dom andra håller fin klass :-)

Nä, nu ska jag roa mig med nåt annat...
Lite teoriläsning inför CE-kortet kanske....

Inga kommentarer: