måndag, april 02, 2007

Så va det snart slut....

....på livet som 24-åring.....
4 dagar kvar nu bara :-)
På lördag så är man inne på sitt 25:e år.... Känns riktigt bra faktiskt :-)
Blir kaffe och tårta först på eftermiddagen med familjen, sen på kvällen är det 25 års fest med lite kompisar..
Haft en helt ok sista-helgen-som-24-åring i alla fall =)
Agerade ju först flytthjälp under lördagen.... Härligt träningspass och springa i trappor med lådor och grejor.....
På kvällen va jag och Sophia ute och röjde lite i stan ;-)

Tatueringen den läker fint också :-)
Lär dock få fylla i den en gång till för blev inte 100% fylld.... Brukar bli så när man ska ha det helt svart....

Varit riktigt huslig här hemma både igår och idag :-)
Städade balkongen igår.... Torkade väggarna, golven fönstren..... Puh.....
Blev så fint där ute så jag va tvungen att åka och handla lite nya blommor idag :-)
Hahaha, bott här i drygt 3 år och NU först fick jag för mig att shoppa blommor att ha på balkongväggen =)
Fint som 17 blev det i alla fall :P
Passade på att handla lite andra blommor till lägenheten, och när jag kom hem igen och skulle plantera om lite så fick jag för mig att även göra ett ryck med att putsa fönstren..... Har typ hänt en enda gång innan på dom här 3 åren :-)
Måste ju ha liiite fint här hemma nu inför 25-års festen ;-)

Nu så ska jag kolla klart på Prison Break :P

Inga kommentarer: