tisdag, april 10, 2007

Oh, what a night!!!!

Minst sagt ;-)
Är helnöjd med min 25-års dag :-)
Fy fan va kul vi hade på kvällen!..
Va ju först här hemma och festade loss lite grann, och senare på kvällen stack vi ner på stan i stort sett allihopa och fortsatte firandet på nattklubben i stan.
Va en underbar kväll. Till och med den personen jag hoppades skulle komma dit dök upp.... Spenderade mestadels av kvällen med att dansa med just den grabben också ;-)
Va en mysig famn att krypa in i på dom lugna låtarna :P
Can't wait til next time ;-)

Nu så är man i alla fall tillbaka i vanliga livet igen.... Jobbat både igår och idag... Fast nu jobbar jag bara imorgon också, sen är man ledig fram till tisdag :-)
Ska upp och besöka huvudstaden nu på lördag/söndag....
Instruktörsutbildning i Forza.... Ska bli kul. Är förberedd på grym träningsvärk sen en veckan framöver :P

Ett stort tack till alla mina underbara kompisar som hjälpte till att fira in mitt 25:e år :-) och till Sophia för champagnen som satt som en smäck, hihi..

Känns så jäkla underbart, kommer att minnas min 25-års dag för resten av livet ;-)

Inga kommentarer: