tisdag, april 24, 2007

Hooya!!!!

Vilken helg jag haft!! =) Kul sådan kan ju tilläggas, trots att det va jobb hela helgen...
Hade svinkul ute i lördags, va ute med en tjejkompis + en av brandmännen och hans polare som va nere från Göteborg =)
Helgen innan löning men det va faktiskt riktigt mycket folk ute, kul folk till och med.
Natten avslutades med efterfest inne på en av stans restauranger....(som ju hade stängt kl 01.00 annars.....)
Kändes inte dåligt att bli insläpad på privat efterfest efter stängning =)
Va dock inte precis i mitt esse sen på söndags eftermiddagen på jobb ;-) Va ganska så trött kan jag tala om =) Sovit totalt 3 timmar under natten... Eller ja, på morgonen rättare sagt....
Men kul hade jag ;-)

Just nu sitter man på jobb igen.... Har en natt nu framför mig.... Förhoppningsvis en lugn natt.....
Dessutom 3 lediga helger nu framför mig :-) Gott som faen!

Inga kommentarer: