måndag, april 16, 2007

Forza Forza Forza.....

I'm back........efter en helg i Stockholm....
Har varit Forza för hela slanten...... Så nu är man utbildad Forza-instruktör också...
Jag och Anna körde upp mot Sthlm i fredags eftermiddag och va uppe på kvällen.. Då vart det bara till att checka in på hotellet, ta en promenad för att sträcka lite på benen, och sen somna in för att ha så mycket krafter som möjligt inför lördagens Forza-träning....
Såg verkligen fram emot en god hotellfrukost på lördag morgon, men när vi kom ner till matsalen så var den fullständigt invaderad av galna finnar...... (F.Y.I. så tror jag inte ordet "kösystem" existerar i Finland........)
Vi fick i alla fall vår frukost och sen bar det av till Solna gym med 8 timmars Forza-träning framför oss...
Vi höll på i stort sett hela dagen med fysisk Forza-träning, så man kände sig lite smått mör i överkroppen på kvällen när vi kom till hotellet....
Vi hade i alla fall bestämt oss för att ta oss in till Sthlm city för att käka, så det gjorde vi.... Blev Pizza Hut.... =)
(Tror aldrig den där ölen jag drack på lördagskvällen har smakat så gott nånsin....)
Söndagen var i stort sett likadan som lördagen....
Forza-träning hela dagen, med en liten skillnad...... Typ alla va ganska ömma, stela och trötta i musklerna =)

Va i alla fall grymt skönt att få komma hem igår, va hemma strax innan midnatt och jag somnade nog på väg ner mot huvudkudden tror jag.....
Njöt av en sovmorgon idag och vaknade stel som jag vet inte vad.... Jag kan ju säga som såhär att jag känner att jag har armar och axlar i alla fall ;-)

En sak till...... Man är borta från Skåneland i en helg och när man kommer tillbaka så är nästan alla träd gröna.... (!!!!!)
Varför skulle man missa det för????!!!...
Jaja, härligt att våren är här =)

Inga kommentarer: