onsdag, april 04, 2007

Give it up......

Jag har funderat lite dom senaste dagarna....
Varför ska jag ha så himla svårt att släppa vissa saker...????
Detta är en egenskap hos mig själv som faktiskt kan vara både positiv och negativ.... Beroende på situationen... Och det länkar väl ihop ganska mycket med min envishet...

Ibland kan jag va precis som en liten unge som blir irriterad för något man inte kan få..
Det är ju bara ett givet faktum; vi får inte alltid som vi vill, och vi får inte alltid det vi vill ha.....!
Men mitt sinne tolererar inte riktigt det alltid....
Är det något jag satt mig för att jag gärna skulle vilja ha (på något sätt...) så kan jag ibland ha vääääldigt svårt för att släppa det om det visar sig att jag inte kan få det....
Vilket som i levande fall är väldigt irriterande ja....
Brukar kunna släppa saker och ting i viss mån, är inte precis personen som gillar att gå och älta saker utan ser hellre till att gå vidare, men till viss del finns ändå det där vill-ha-begäret kvar.... Den där lilla känslan av att "nån-dag-ska-jag-minsann-få-som-jag-vill"......
Sen på vilket sätt kanske man struntar lite i..... Bara man får som man vill =)

Men denna gången fattar jag inte själv faktiskt varför jag inte kan ge upp det till 100%....

Men, kanske försvinner så fort man når 25 ;-)
Bara 2 dagar kvar nu, sen är det lördag =)

Inga kommentarer: