tisdag, juni 08, 2010

Saknar min röst :-(

Suck, nu är det för jäkla tråkigt det här....
Fortfarande inte frisk... Va hos läkaren igår och fick penicillin i alla fall, så nu hoppas jag att det hjälper....
Rösten är liiite bättre idag, men jag kraxar som en kråka fortfarande hihi...
Dock ett litet framsteg kanske med tanke på att jag i fredags och lördags lät som en av ekorrarna i Alvin & Gänget ;-))
Det tråkigaste är den jäkla hostan.... Värst är det på kvällen och morgonen... Imorse knallvaknade jag 5.20 av världens hostattack...
Va tvungen att gå upp och värma en kopp vatten med honung och citron, sen blev det till att dra fram den bärbara dvd-spelaren och kolla på en film i sängen tills hostan gav med sig :-)
Säger som så att det är fani mig tur att det finns film, tv-serier och wii när man har sjuk-husarrest :-))

Inga kommentarer: