torsdag, juni 24, 2010

Datorkrasch...

Suck, snacka om att jag vart måttligt irriterad i måndags...
Min kära dator tyckte sig inte längre vilja starta.... Jättekul...
När den fortfarande trilskades på tisdagen va det inget annat att göra än att ringa datorbutiken och lämna in den på felsökning...
Bara ett par dagar utan dator kändes helmysko...
Inte för att jag spenderar massor med tid framför datorn, men finns ändå en hel del jag kollar på den under en dag... Mail, olika saker på google, youtube, tv-program osv...
Igår ringde dem från datorbutiken och berättade att hela windows va kört.... Så det va bara att ominstallera allt..
Fick hämtat den igår kväll igen och nu är det bara att försöka fixa till allting man hade på den, igen..... Segt eller....
Tack och lov hade jag foton och sånt viktigt på en extern hårddisk....

Men men, nu ska man väl snart va back in business :-)

Inga kommentarer: