torsdag, november 06, 2008

Energisnålt....

Vart kass på att skriva här senaste dagarna....
Har egentligen inte haft så mycket tankar om va jag ska skriva för den delen heller...
För tillfället känner jag mig väldigt energifattig....
Eller , det är inte precis sant... Har fullt av energi i kroppen.... Fast mycket negativ sådan...
Och det börjar äta på mig känner jag...
Det måste lätta snart, bytas ut mot positiv energi annars blir jag galen....
Största energiboven är fortfarande min lilla Indy...
Han har ju piggnat till sen i våras, men det är fortfarande nåt som inte stämmer med honom...
Han orkar fortfarande inte gå sina normala rundor, och han äter som en kratta.... Han åt i alla fall en portion tidigare idag, men är långt ifrån varje dag han gör det...
Hoppas och önskar bara av hela mitt hjärta att han skulle bli helt sitt vanliga jag igen...

Sen finns där även en till ganska stor energibov just nu, som jag fortfarande inte vill blogga om ännu... Personligt påhopp och kränkning från folk, vuxet folk som fan borde veta bättre... Fy fan på er det gäller...! Trodde inte jag skulle ha så låga tankar om flera folk i min annars vanliga vardag som jag har nu...
Har två vägar framför mig nu efter detta och jag funderar mycket på vilken av dom jag ska välja att gå vidare på...

Inga kommentarer: