söndag, november 09, 2008

Fars Dag!

Va ute hos min pappa i hans hus i eftermiddags och drack kaffe där...
Är ju Fars Dag idag, så han fick sig en liten present från Dressman :-)
Han brukar vilja låna mig ibland för lite shopping-turer, han vill gärna ha hjälp med val av snygga kläder, så hade köpt en ny snygg skjorta till honom.
Blev jäkligt passande faktiskt för utan att jag visste om det så ska han på jubiléumsfest med jobbet nästa helg, så han hade tänkt köpa ny skjorta tills dess :-)
Slapp han det hihi.

Denna helgen har jag bara tagit det lugnt..
Kände att jag inte orkade med nåt annat än att bara ta en lugn hemma-helg och kolla film..
Blev först Stjärnor på is igår kväll...
Har en ny favorit faktiskt... Jesper Blomqvist är ju bara så charmig hihi :-)
Riktigt duktig på att åka skridskor är han dessutom..
Sen blev det en av mina favoritfilmer som jag precis inskaffat...
"Alien vs Predator"
Jäkligt bra film enligt min mening.
Tyvärr aldrig riktigt sett en hel Alien-film tror jag, men däremot Predator...
Gillar the Predator.... Han är grym!
Hade man landat på hans goda sida hade jag gärna haft honom som polare :-)
Diskuterade för ett tag sen med några tjejpolare och (haha) vi var tro det eller ej rörande överens om att the Predator är sexig på nåt vis.... Ja, med masken på då haha.
Hoppas ni missförstår oss rätt hihi... Inget objekt vi går och fantiserar om, om man säger så, men han är faktiskt det..
Konstiga diskussioner vi har egentligen haha.
Träffar ju mycket hellre Jesper Blomqvist ;-)

Inga kommentarer: