lördag, november 22, 2008

Ännu en lugn helg...

Jobbar min andra helg på raken nu...
Med andra ord har jag bara haft en mysig hemmakväll idag :-)
Kollat på Stjärnor på is såklart :-)
Imorgon får jag njuta av lite sovmorgon (om jag nu inte ska upp tidigt och ut och springa....) eftersom jag inte börjar förrän 12...

Vart ganska lugna dagar överlag i veckan tycker jag...
I torsdags kväll va det tjejfika hemma hos en av mina kompisar. Hur kul som helst. Snacka om allt möjligt så som vi tjejer gör :-)

I veckan som kommer blir det lite jobb nere på skolan i Revinge + en dag på boendet....
Helgen lär det bli ös....
På lördagen ska jag nämligen upp till Göteborg och träffa några av grabbarna från min klass från brandmansutbildningen och partaja med dom.
Ska bli grymt kul, inte träffat dom på länge nu :-)
Får man ut och göra Gbg lite igen :-)

Inga kommentarer: