måndag, mars 05, 2007

Småkrasslig......

Efter en ganska kul (och smått utmattande...) helg har så äntligen måndagen passerat....
Trodde man skulle kunna sova som en stock efter helgens äventyr, men icke.... Vaknat till och från hela tiden natten till idag... Till råga på allt började jag jobba kl 7 imorse så klockan va ställd på ringning kl 5.30.....
Väl på jobb kände jag dessutom att jag började bli lite småkrasslig, precis som om en gigantisk förkylning med feber och hela köret ligger och lurar....
Har inte tid att bli sjuk nu.... Går bara inte....
Så.... har tryckt i mig Panodil sen i eftermiddags... Va faktiskt trots allt och tränade lite lätt nu på kvällen också.... Eftersom jag faktiskt, tekniskt sätt, inte är sjuk (än i alla fall....) så vägrade jag hoppa träningen efter en hel helgs (ofrivillig....) vila....
Tog det lugnt så bör inte va nån fara...
Ska slänga mig i säng nu och förhoppningsvis kan jag sova bort skitet så jag är piggare imorgon...

Litet tillägg bara :-)
Kvällens avsnitt av Prison Break: som vanlig svinbra!
EVS!

Inga kommentarer: