söndag, mars 18, 2007

Inte som planerat....

Va en uttröttande dag igår faktiskt.....
Klockan ringde 03.25 på morgonen...(!!!)
Skulle ju till Tyskland och Border-shop igår och bussen gick redan 04.45 på morgonen.....
Vid den tiden är ju i alla fall inte jag världens piggaste männinska.....
Va bara till att gå upp och äta lite, lite frukost, ge Indy mat och ta ut honom.....
Resten av dagen fram tills jag kom hel igen fick han spendera med min mamma på hennes jobb....
Visserligen satt man och slumrade lite på vägen ner + lite på vägen hem men va ändå svintrött när jag väl kom hem....
Annika va också med och vi hade ju egentligen planerat att gå ut sen på kvällen.... Men så vart det ju dock inte.....
Blev film sen på kvällen istället....
Känns trist att inte va ute igår med tanke på att man nu har en hel lång arbetsvecka framför sig, och att jag dessutom jobba nästa helg.....
Men visst, det va på sätt och vis ändå skönt att bara ta det lugnt för jag hade nog inte vart superpigg om jag gått ut....
Förhoppningsvis så va där inte mycket (eller intressant...) folk ute igår....

Nu ska jag slöa lite till innan det kanske blir dags för lite träning....

Inga kommentarer: