lördag, oktober 02, 2010

Ute och cyklar....

Vart en del skit som hänt nu senaste tiden, både det oturliga skitet med bilen + att stackars mormor vart inlagd på sjukhus p.g.a. kotkompressioner, men häromdagen fick jag en efterlängtad nyhet och present av min kära mamma!
Efter att ha skaffat sig en helt ny cykel så bestämde hon sig för att ge sin "gamla" till mig! :-))
Eftersom jag bara haft en mountainbike utan pakethållare, ljus m.m. som gjort att jag haft svårt att använda den till att cykla och handla (lite tufft att balansera typ 4 kassar på styret....) och att cykla i mörkret så har jag jättelänge velat skaffa mig en riktig damcykel som jag kunde ha mycket mer användning för....
Men där har hela tiden funnits andra viktigare saker att lägga pengarna på så det har bara inte blivit av...
Så jag nästintill hoppade av glädje när mamma berättade att jag skulle få hennes :-))
Fick den idag och satte den genast i användning genom att cykla och hälsa på mormor och sen cykla och handla :-)

Tack tusen gånger mamma :-D

Inga kommentarer: