lördag, oktober 16, 2010

Det är igång...!

Äntligen har allt, nästan, satt igång!
Desperate Housewives, Grey's Anatomy, Idol-finalerna och snart även Criminal Minds.
Härligt värre :-))
Älskar ju framförallt Grey's!!

Kollar även denna säsong på Idol.
Vilken säsong det är! Så himla många duktiga artister! Tycker det är lika svårt varje fredag att avgöra vem som bör åka ut, dem är duktiga allihop!
Fast några favoriter har man allt :-)
Min absoluta favorit är Olle! Tycker han har en fantastisk röst och uttryck på scenen.
Sen gillar jag även Geir, Jay, Alice och Linda. Otroligt duktiga!
Personligen har jag lite svårt för Andreas Weise... Visst sjunger han bra men tycker där är nånting med honom som gör att jag har svårt för honom... Kan inte riktigt sätta fingret på vad...
Men skulle han åka ur nästa gång skulle jag nog inte precis sakna honom....

Inga kommentarer: