lördag, oktober 23, 2010

Furry Vengeance!

Har precis sett en grymt rolig film!
"Varning för vilda djur" med Brendan Fraser i huvudrollen. Sanslöst rolig film!

Mitt i vildmarken bygger ett stort företag upp en ny förort, men vad de inte vet är att hela skogen är full av vilda djur som inte alls är med på detta. Dave (Fraser) och hans familj har flyttat ut i vildmarken i ett nytt tjusigt hus där Dave på order av hans chef ska leda arbetet med att skövla skogen och bygga upp nya hus och affärer. Men djuren, ledda av en listig tvättbjörn, går till attack och gör allt för att Dave ska misslyckas med planerna.
Ladies and gentlemen; it's time for the animals to fight back! ;-)

Detta är egentligen en riktigt låghumorfilm, men sånt gillar jag :-)
Och fast det är låghumor så är det så jäkla kul konstant hela filmens gång och jag kan lova att det var länge sen jag skrattade så mycket och länge :-)
Såklart såg jag filmen odubbad men den finns även i svensk version för dem lite yngre...
Vill man bara skratta sanslöst i 90 minuter så ska man sätta igång den här filmen!
Five by five!!
Enda minus, om man nu måste ge det, skulle väl isåfall vara att Brendan Fraser faktiskt blivit ganska småfet i den här filmen.... Tyvärr töser så är det ingen Brendan a la Mumien-filmerna....
Men han är fin ändå :-)

Inga kommentarer: