fredag, september 24, 2010

Oops.....

Hjälp va länge sen det var jag skrev på min egen blogg :-S
Sorry... Blir mestadels inlägg på Meeko's blogg ju nu för tiden :-)
Har i alla fall haft en riktig jävla helvetesvecka kan jag tala om!!!
Just nu så pendlar jag mellan att vara riktigt förbannad och megaledsen....
I tisdags kom man lugnt till jobb till middag och inte hade bilen hunnit stå parkerad i mer än 10 minuter förrän en kollega ringde upp och sa att min bil blivit påkörd av sopbilen...!
Jodå, mycket riktigt! Den idioten hade backat rakt in i baken på min bil, flyttat den flera decimeter, stor buckla i sidan, alla lampor krossade och en stor bit av bagageluckan knäckt....
Hur glad blir man....!
Och jag som precis för några månader sen betalt 7500 spänn för att få toppackning mm fixat plus precis investerat i grindar för 2500 till Meeko....
Jag fick inte ens en jävla ursäkt av sopidioten utan han gav bara en tam bortförklaring, ryckte på axlarna och sa "shit happens"... Sen körde han och kollegan därifrån illa kvickt...
Tack för den...

Det som är mest irriterande i hela situationen är att vårt egna försäkringsbolag ställer till problem trots att det inte är dem som ska stå för skadorna utan idiotens företag, plus att idioten själv klarar sig undan helt utan nånting trots stor vårdslöshet och JAG får stå med alla problem, kostnader och bekymmer.... Det är så sorgligt och skandalöst så jag vet inte vad jag ska ta mig till...
Och jag som har hundkurs med Meeko i Svalöv och så ingen bil nu bara för att en idiot till yrkeschaufför körde vårdslöst.....
Vart fan är denna jävla världen på väg???



2 kommentarer:

Kiwifia sa...

Gå till tidningen så ska du nog se att det händer något. Kram på dig

Lina och Meeko sa...

Mamma ringde till tidningen men tyvärr verkade det inte som de vart intresserade av att skriva om det.... Väldigt väldigt synd måste jag säga...
Kram