måndag, augusti 16, 2010

High Chaparral

Så var sista semesterhelgen över...
Lördagen spenderades på High chaparral :-)
Jag, Malin, Emma och Maria åkte upp på lördag morgonen och körde en heldag där :-)
Vi gick i parken hela dagen, kollade westernshowen båda gångerna, åt och drack gott och hade allmänt skoj :-))
På kvällen åt vi supergod mat på restaurangen och sen in på saloonen för lite party party :-)
På söndagen vart det först frukost sen åka hem igen.. Kan lova att jag saknade min lilla Meeko hela tiden och det var supergött att få hämta hem honom igen sen =)

Vi bestämde oss för att köra en tradition och göra om detta även nästa sommar, till min stora glädje! Fullkomligt älskar ju High chaparral!
Dock är det alltid lite bitterljuva känslor för min del när man kommit hem... Tänker alltid på alla coulda, woulda, shoulda:s och alla misstag och eventuella felval jag tyvärr gjort.... Kan inte hjälpa att framförallt tänka på hur annorlunda allt kanske kunde vart om jag valt annorlunda hösten 2007 och hoppat på stuntutbildningen istället för att tackat nej till den p.g.a. lärarjobbet i Revinge, som ju ändå aldrig blev nånting större av...
Jag hoppas verkligen att jag inte bränt alla mina chanser till att kunna få uppleva den ultimata lyckan här i livet...
Men, är i alla fall tacksam över att jag och min familj har hälsan och att jag nu har lilla Meeko :-)
Fast kan ändå inte hjälpa att säga som Ariel; jag vill ha nånting mer....
Lunch i Mexico-byn :-)
Åkte såklart tåget och blev rånade :-)

Lite show i Mexico :-)

Inga kommentarer: